Shopping från Göteborg-Kläder & skor

Gör två inlägg med shoppingen från igår. Ett med kläder & skor och ett med smink.
Jag börjar med kläderna och skorna.
Ett par ljusa strumpbyxor från Gina Tricot.
En mysig stickad tröja från H&M.
En mysig stickad tröja som är lite glittrig men det syns inte på bilden från Gina Tricot.
T-shirt från Gina Tricot.
En super skön typ poncho från Gina Tricot.
Samma som på bilden ovan.
Jeans från H&M.
Converse från SCORETT. Dock så köpte jag dom i Örebro i fredags och det var kanske inte så smart att ta ett par nya converse när jag skulle gå runt i Göteborg hela dagen.. Fick köpa ett par andra skor när vi var där nere för jag hade såå ont i fötterna. Tog inte bild på dom skorna, men det var ett par svarta ballerina skor bara. Tänkte köpa ett par uggs först för det kommer jag ändå använda i vinter, men det fanns inte!? Så det fick bli ett par ballerina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0